اسلایدشوورزش

دختر افغان؛ بهترین گل‌زن این هفتۀ سوپرلیگ فوتبال زنان امریکا

نادیا ندیم، مهاجم و ستارۀ بی‌چون و چرای باشگاه پورتلند تورنز، اصالتن اهل کشور افغانستان است. وی عنوان بهترین گل‌زن هفته را در سوپرلیگ فوتبال زنان امریکا به‌نام خود ثبت کرد.

هفته ۱۶ و ۱۷اُم سوپرلیگ فوتبال زنان امریکا بعد از یک وقفۀ طولانی به دلیل برگزاری بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ پی‌گیری شد. هفته گذشته اتفاقی ناخوشایند در فوتبال این کشور رقم خورد آن‌هم، تعلیق شش‌ماهه هوپ سولو، دروازه‌بان مطرح تیم ملی و کاپیتان باشگاه سیتل رین بود. با این‌که انتظار می‌رفت نبودش به تیم صدمه بزند اما در نهایت شگفتی هم‌تیمی‌هایش هفته گذشته و این هفته در غیاب او، دیدار خود را با پیروزی به پایان رساندند و نشان دادند که نبود کاپیتان و دروازه‌بان برجسته سوپرلیگ فوتبال زنان امریکا، ضربه چندانی به عملکرد آن‌ها وارد نمی‌کند.

دیدار پورتلند و باستن بکرز هم با هت‌تریک «نادیا ندیم» به‌پایان رسید. این بازیکن عنوان بهترین گل‌زن هفته را هم به‌نام خود ثبت کرد البته در جریان این دیدار یک کارت زرد از داور دریافت کرد. نادیا، مهاجم و ستارۀ بی‌چون و چرای تیم پورتلند اصالتن اهل کشور افغانستان است و در حال حاضر در بهترین لیگ فوتبال زنان دنیا بازی می‌کند.

البته «کلیا اوهایی» بازیکن هیوستون دش با به ثمر رساندن دو گل در دیدار با اورلاندو پراید، عنوان بهترین گلزن لیگ را تا به این‌جا به‌نام خود ثبت کرده.

واشنگتن اسپریت هم با این‌که در این هفته با یک مساوی به کار خود پایان داد اما صدر جدول را همچنان با ۳۶ امتیاز حفظ کرده.

اورلاندو پراید هم با حضور الکس مورگان ستاره فوتبال زنان امریکا در ترکیب این تیم روی نوار شکست قرار گرفته و قعر جدول رده‌بندی را همچنان در اختیار دارد.

نوشته‌های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا