خبر

رییس‌جمهور: مبارزه با دشمن در اولویت است

رییس‌جمهور غنی امروز شنبه در ویدیوکنفرانسی با والیان، فرماندهان پولیس، قول اردوها و روسای امنیت ملی ۳۴ ولایت تاکید کرده که اولویت برای تمام والیان تامین امنیت و مقابله با دشمن می‌باشد.
به گزارش وبسایت ارگ ریاست‌جمهوری، رییس‌جمهور غنی افزوده که والیان باید در راستای مبارزه با تروریزم توجه جدی کنند و در کنار تامین امنیت، برای ارایه خدمات شهروندی بهتر و حکومت‌داری خوب تلاش ورزند.
آقای غنی هم‌چنین با ستایش از شجاعت و قهرمانی نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، انجام عملیات‌های نظامی قوای مسلح علیه دشمن را در ۳۱ نقطه مختلف کشور طی ۲۴ ساعت گذشته، قابل قدر دانسته است.
رییس‌جمهور ضمن سپاس‌گزاری از مسوولان ملکی و نظامی کشور به خاطر انجام عملیات‌های موفقانه زمستانی افزوده که عملیات‌های نظامی قوای امنیتی و دفاعی در مقابل دشمن به خوبی به پیش می‌رود.
محمداشرف غنی به والیان کشور هدایت داده که عالمان دین و عموم مردم را در ولایت‌های مربوط‌شان به خاطر محکوم نمودن جنگ تحمیلی در کشور تشویق نمایند، زیرا به گفته رییس‌جمهو، تروریستان، اطفال، زنان، علما، بزرگان و عامه مردم را هدف قرار می‌دهند و به شهادت می‌رسانند.
رییس‌جمهور غنی در حالی در گفتگویش با والیان و مسوولان امنیتی ولایات تاکید بر تامین امنیت کرده که طالبان طی چند روز اخیر تبلیغات گسترده‌یی را برای آغاز یک جنگ عمومی در نقاط مختلف کشور اعلام کردند، اما چندین تهاجم آنان در برخی ولایات کشور از جمله ولایت کندز با مقاومت نیروهای امنیتی و مردمی کشور مواجه شده و شکست‌ و تلفات سنگینی را متحمل شده‌اند.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا