دسته‌بندی نشدهورزش

محبوب‌ترین مرد دنیا!

مهاجم پرتگالی تیم فوتبال رئال‌مادرید، از نظر محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی، رتبۀ دوم را در اختیار دارد.

طبق گزارش آماری که توسط مؤسسه «اَپل‌ تری کمونکیشن» مادرید صورت گرفته است، کریستیانو رونالدو در رده‌بندی محبوب‌ترین شخصیت‌ها در شبکه‌های اجتماعی که بیش‌تر تعداد طرف‌دار و دنبال‌کننده را دارند، در جایگاه دوم قرار دارد؛ اگرچه او محبوب‌ترین مرد دنیا در این شبکه‌ها محسوب می‌شود.

رونالدو در سه شبکۀ‌ اجتماعی فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام که عضوشان شده است، 238 میلیون طرفدار دارد و از این حیث تنها یک خوانندۀ زن امریکایی (تیلور سوئیفت) با 246 میلیون دنبال کننده، از او بالاتر است.

رونالدو در ماه فبروری سال جاری، به اولین ورزشکاری تبدیل شد که تعداد طرف‌داران‌اش در شبکه‌های اجتماعی از مرز 200 میلیون نفر گذشت. کریس از این حیث فاصله زیادی با رقیب ارجنتاینی‌اش در بارسلونا، لیونل مسی دارد. ضمن این‌که تعداد طرف‌داران او در شبکه‌های اجتماعی از مجموع طرف‌داران ستاره‌هایی مانند لبران جیمز، مایکل جردن، کوبی برایانت، کوین دورانت و استفن کری که همگی در لیگ حرفه‌یی باسکتبال امریکا (NBA) سابقه بازی دارند، بیش‌تر است.

در همین حال، طبق گزارش سایت «هوکیت» رونالدو که امسال لیگ قهرمانان اروپا را با رئال‌مادرید برد و با پرتگال قهرمان یورو 2016 شد، در 30 روز اخیر، 5.4 میلیون نفر به تعداد طرفداران‌اش در شبکه‌های اجتماعی افزوده شده است

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا